چگونه برای درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نارسایی کلیهچگونه برای درمان نارسایی کلیه

درمان نارسایی کلیه - یک فرایند یکپارچه پیچیده است که نیاز نظارت متخصصین مجرب. شروع درمان با شناسایی و حذف از علل این بیماری است. اگر این غیر ممکن است، همودیالیز، خون با استفاده از یک کلیه مصنوعی خالص. در موارد انسداد شریان کلیوی شنت، پروتز، آنژیوپلاستی با بادکنک انجام شده است. گردش خون مختل شده است نیز نیاز به ترمیم، و همچنین آب و الکترولیت و تعادل اسید و باز. از آنجا که خون حذف محصولات متابولیک، آنتی بیوتیک تجویز می شوند. مناسب برای نارسایی مزمن کلیه تحت همودیالیز در یا پیوند کلیه امکان پذیر است.

دیالیز و پیوند کلیه دو روش معمول در درمان غربی از بیماری های کلیوی استفاده می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy - با این حال، در چین، بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، متخصصین ما یک درمان جدید برای بیماری های کلیوی را مطالعه کرده اند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy:

هر کلیه متشکل از میلیون ها واحد از توابع اساسی مانند نفرون. تحت شکست gemmule، صدمه به کلیه به طوری که کمتر از 15٪ از تابع gemmule باقی مانده است. بخش کلیه، ویژگی های از دست رفته و بخش مرده ذاتی نمی تواند بازیابی، و به ادامه کار.

نقش طب میکرو چینی Osmotherapy به تعمیر آسیب دیده اما نه به طور دست دادن بخش عملکرد و حفاظت از بخش های سالم باقی مانده است، با توجه به شرایط از کلیه ها خواهد به یک سطح معینی بهبود و پیشگیری به طور قابل توجهی بهبود یافته است. هر چه زودتر درمان شود، بهتر اثر خواهد بود.

برای پیشگیری از نارسایی کلیه قدرت اصلاح الزامی است. بیمار نیاز به یک رژیم غذایی خاص، محدود کردن مصرف پروتئین و افزایش مقدار مایع است. آن را به حذف از رژیم غذایی از محصولات لبنی، ماهی و گوشت، میوه خشک، موز، سیب زمینی و غذاهای حاوی پتاسیم دیگر لازم است. شما همچنین باید از مصرف غذاهای غنی از فسفر و منیزیم (پنیر، سبوس، حبوبات و گیاهان غلات) را محدود کند. این مهم است که به رعایت درمان ملایم کار، جلوگیری از اعمال فیزیکی و استراحت است. درمان مناسب به موقع نارسایی حاد کلیه بیمار کمک خواهد کرد برای بازیابی و بازگشت به زندگی عادی. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: